Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Sprawy związane z działalnością Muzeum można zgłaszać:
- pisemnie na adres:
Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku
ul. Ołowianka 9-13
80-751 Gdańsk
- faxem: 58 301 84 53
- e-mailem: sekretariat@nmm.pl
- osobiście – poprzez sekretariat, ul. Ołowianka 9-13, 80-751 Gdańsk, pok. 235
Pytania dotyczące konkretnych zagadnień można kierować także bezpośrednio do pracowników poszczególnych działów.
Pisma wpływające do Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku rejestrowane są w dzienniku korespondencyjnym (spisie spraw) i po dekretowaniu przez Dyrektora lub jego zastępcę, załatwiane są przez poszczególne komórki organizacyjne Muzeum.
Dyrekcja i pracownicy Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku pracują od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00. Poza tymi godzinami oraz w soboty, niedziele i święta na terenie Muzeum i jego oddziałów znajdują się jedynie pracownicy pełniący dyżur.
Informacje
Ostatnia edycja:
Administrator NMM,
21-05-2021 01:53
Wytwarzający / Odpowiadający:
Czas wytworzenia:
Udostępniający:
Radosław Paternoga
Czas udostępnienia: